Re: Web - Guncelleme (Bolum 2)

Merhaba

Merhabalar...

Gnome Turkiye web sitesine;

- Nasil Katilabilirim? (Erhan Ekici+Baris Cicek)
- Baglantilar
- Site Haritasi
- Iletisim

Sayfa iceriklerini ekledim. Ic sayfa formatlarinda ufak bir degisiklik yaptim.
(Daha sirin gozuktu gozume:)) Yazici dostu olayi ekledim:)

Eksik kalan sayfalar:

- Gnome Turkiye (Gorkem yazabilir misin?)

Yazabilirim.

- Gnome Programlari (Baris yazar misin?)
- Gnome Ekran Goruntuleri (Bunu ben hallederim.)
- FAQ  (Onur ne dersin? :) )

SSS'a biraz baslamistim. Onur uzerine alirsa ilk bir kac paragrafi kendisine gondereyim.

Gorkem www.gnome.org.tr alan adi icin ben lkd-idari de konuyu acayim. Sen de
diger iki dernek isini halleder misin?

Elbette. Gonderdigim e-postalarda seni de CC'leyeyim. Bu arada diger derneklerden birisi INETD (eger kapanmamis ise), digeri de TUBIDER.

Iyi calismalar
Gorkem