Re: Enver Altin ceviriileri

Merhaba,

On Tue, 2004-09-07 at 21:51 +0300, Baris Cicek wrote:
> Eger Enver calisiyorsa bir an once cevap yazmasni istiyorum, cunku sunun
> surasinda 2-3 gun kaldi.

Son 1 haftadır ofisteki bazı karmaşık durumlardan dolayı Linux
kullanamıyor, dolayısıyla da pek e-posta okuyamıyordum. Bunun için geç
yanıt verdim, özür dilerim.

Elimdeki çevirilerden hiçbirine vakit ayıramadım; fakat bu gece birkaç
saat bu konuda çalışmayı planlıyorum. Tüm e-postaları henüz okuyamadım,
görebildiğim kadarıyla benim üzerimde olan bazı paketleri Rıdvan almış
(teşekkürler Rıdvan). Son durum olarak, hangi paketler benim üzerimde?
Hangilerine devam etmeliyim?

Gecikme için tekrar özür dilerim,

İyi eğlenceler,
--