Re: GNOME ekran görüntüleri

Hemen bi iki poz gonderesim geldi =)

Buarada, gnome icinde olmayan ama gnome ile -gtk ile- calisabilen
programlarin shotlarini da bulundursak iyi olmaz mi?

Atiyorum, firefox gibi.. Benim vazgecilmezim mesela ;)

Buarada,
gtkhtml ve gnome-nettool paketlerini aliyorum, Baris'a soyledim gerci...

Buarada#2 -daha konu disi olarak-
Harcayamadigim Gmail davetiyem var bi kac tane, isteyen arkadaslara
gonderebilirim.

Iyi Calismalar