Re: Selamlar

Merhaba,

Aslinda cok sIkisik bir zamanda katildin listeye, tam Gnome'un yeni
surumunun cikma arefesi. Gnome 2.8 ciktiktan sonra dosya paylasimini
tekrar gozden gecirecegiz saniyorum.

Ancak simdilik durum sayfasina bakabilirsin. Durum sayfasinin adresi:
<http://gnome.uzem.itu.edu.tr/durum/> Burada hangi paketlerin
cevirilecegi, kimin cevirdigi gibi bilgiler var. Benzeri KDE'de de
oldugu icin pek yabancilik cekmezsin saniyorum. Kendine simdilik fifth-
toe ya da extras'dan bir paket secip soldaki baglara tikladiginda .pot
dosyasini indirebilirsin. Ceviren kismi bos olanlari ceviren yok.
Sectikten sonra listeye bildirirsen adini oraya ekleriz, bu sayede
fazladan ceviri olmamis olur.

Bu arada dizin kelimesini zaten kullaniyoruz, ancak directory kelimesi
icin. Folder genelde masaustu gui'li directory'ler icin kullanildigindan
ona klasor diyoruz. Zaten masaustunde tum simgeler bir klasoru belirtir
sekildedir.