Re: gnome-applet-locations

Merhabalar...

Quoting Baris Cicek <baris teamforce name tr>:

> Bu arada Erhan, ceviri nasil belgesini bu gun bitirip sana yollayacagim.
> Baska ufakca bir ceviri programlari ile alakali yazi yazabilirim ileride
> genisletmek, ekran goruntuleri eklemek uzere. Bunun disinda baska bir
> sey yapmam gerekiyor mu? Yeni katilimcilar icin e-posta adresimi
> koyarsan yeterli olur saniyorum.

Belgeni bekliyorum. Bugun (c.tesi) itibariyle elime herhangi bir belge
gecmediginden site ile ilgili tum isleri yarin yapacagim. Yarin saat: 14:00'e
kadar site icin belge yazi hazirlayacak arkadaslardan eposta bekliyorum.

Listelerle ilgili : Davut Topcan (Yazi elime gecmezse ben bir yazi
hazirlayacagim)
Gorkem ve Baris'tan gelecek icerikler... site de eksik kalanlari karinca
kararinca ben tamamlamaya calisirim.

NOT: Davut, dogatepe fotograflarini bekliyoruz bu arada:)

iyi calismalar,
Erhan Ekici