Re: Web sayfasý

 Merhabalar,

 Görkem Bey alakanýza teþekkürler.

 Mail'imi 3. kez listeye gönderiyorum. 3. kez bu
mail'i alan arkadaþlar varsa özür diliyorum.

 Barýþ Bey size gnome-blog çevirimi göndermiþtim.
 Herhangi bir ses çýkmadý. Kabul edildi mi?
 Biryerlerde
 hata yapmýþ mýyým? Bunlarýn cevabýný bekliyorum.

 Durum sayfasýnda aldýðým çevirilerin çevirmeni boþ
 görünüyor. Çeviri yaptýktan ve kabul edildikten
 sonra
 mý çevirmen yazýlýyor. Ben anlamadým. Baþka birinin
 de
 ayný çeviriyi alýp almadýðýný sadece mail listesine
 bakarak mý anlayacaðýz?

 Bu çaylaða verdiðiniz yanýtlar için teþekkürler.