Re: Web sayfasý

Görkem Bey,

Sorularýma yanýt alamýyorum. Bunun nedenini merak
etmekteyim. Gnome Türkiye haberi çýkýnca ne olacak?
Yeni çevirmenler mi kazanacaksýnýz?
Ben yeni bir çevirmenim. Soracaðým birçok þey var.
Hepinizin yardýmcý olmanýz gerekmez mi? Sorularýma
yanýt alamýyorum. Bu yeni katýlanlara karþý yapýlan
bir tavýr mý? Yoksa bu tür iþlerle görevlendirilen
arkadaþlarýn ihmalkarlýðý mýdýr? Bu iþten soðutmaya
baþladýnýz malesef. Size söylemiyorum. Buradaki eski
bütün üyelere sesleniyorum.

Bana göre birinci göreviniz yeni katýlanlara yardýmcý
olmak. Yanlýþ mý düþünüyorum?

Sorularýma yanýt vermeye deðil de!!, bu mesaja cevap
yazmaya üþenmeyen bütün arkadaþlara teþekkür ederim.