gaim durumu

Selamlar,

Gnome'un Turkcelestirilmesinde katkisi olan butun arkadaslara
tesekkurler.

Merak ettigim bir konu var. Listeye yeni girdigim icin, daha once
konusulmus bir konu ise beni mazur gorun.

http://www.gnome.org.tr/durum/
adresinde gaim paketine dahil bir bilgi goremedim

ayni sekilde
http://gaim.sourceforge.net/i18n/
adresinde de Turkceye dahil birsey goremedim

gaim tayfasi irc (kullanici/paralo) uzerinden haberlestigi icin,
once gnome listesine sormamin daha kullanisli oldugunu dusundum.

gaim'in Turkcelestirilmemesinin bir sebebi var mi?
ya da Turkcelestirildiyse mo dosyalarina nasil ulasabilirim?

Iyi calismalar

--
Ali Alphan Bayazit <listeci bayazit net>