Re: [Fwd: OpenOffice.org 1.1.3 çıktı]

Tam anlayamadim, heceleme denilen sey nedir?

Bu arada kilavuz'un kaynak kodlarina sahip olsa herhalde daha hizli bir
cozum getirebilirdik bu soruna, ancak benim gelistiricileriyle gecen
seneki mektuplasmam da DFA kutuphanesi ile alakali bir sorun oldugundan
bahsediyorlardi. Acik kaynakli koda, kapali kodlu bir yama olacak
herhalde. Saniyorum artik aspell destekli imla denetimi konusunda da
calismak lazim, benim yarim kalan bir calismam olmustu. Fakat kelime
listesini ve affix dosyasini yapmak cok uzun zaman aliyor onun icin
yardimci o isi yapmak icin yardimci programlar gelistirmek lazim. Fakat
saniyorum bir kac kisinin yardimi ile aspell icin kelime listesi + affix
dosyasi olusturmak mumkun. Tabi ki bu dosyalar OO.o icin de
kullanilabilir.

Fakat keske kilavuz'u kullanabilseydik. Cunku yapilan is aslinda
kilavuz'un dfa dosyasini tekrar bastan olusturmak gibi bir sey.