Re: Bulusma #2

Selamlar,

Uzgunum ki baska cumartesi kalmadi =).
Ama madem bu kadar ilgi var 3 ay degil 2 ayda bi' toplaniriz?.
Geri kalan herkese uyuyor mu 11 Aralik Cumartesi?

Ayrica kimler gelebiliyor bir liste yapiyim..
Su an 4 kisiyiz..

Erhan Ekici -daha sormadim gerci ama gelir :P-
Gorkem Cetin
Enver Altin -uygun olursa-

Olabildiince hizli cevap verirseniz ona gore buyuklukte bir yer ayarlarim.

Ayrica bu bulusmaya diger yerellestirme gruplariyla da katilacak mi?

Iyi calismalar