Re: Toplantýlara Katýlmak....

Ne demek :). Memnuniyetle. Sayin PR kordinatorumuz sizinle
ilgilencektir. Degil mi Onur. ;))

Cevirilere istediginiz an baslayabilirsiniz. Ancak biz grup olarak su
dosyayi aliyoruz seklinde bir yapi olusturamazsiniz. Ayri ayri
bireylerin cevirileri yapmalari gerekiyor. Ya da ozetle, ceviri yapacak
kisinin bireysel bir muhattap olmasi gerekiyor.

Ceviri yapmak isteyen arkadaslar bana mektup yollarlarsa onlara gerekli
bilgileri veririm. Ancak oncesinde web sayfamizdaki 'ceviri nasil
yapilir' adli belgeyi okumalari gerekiyor. Ondan sonrasi ceviri
yeteneginize ve ingilizce bilginize kalmis. :)

Hosgeldiniz.