Re: Web Guncelleme

> Eksikler:
>
> - Gnome Programlari sayfasi yok.
Bu bolumu benim yapmam gerekiyordu sanirim. :) Soyle bir durum var
aslinda, halihazirda bir iki cumle ile modulleri anlatan, taslak bir
yazi var elimde. Ama o icime sinmedi. Onun yerine tek kisinin degil de
farkli kisilerin program ekleyebilecegi bir sey yapmak istiyorum.
Boylelikle, ornegin gnome uzerinde program gelistirmis olan birisi kendi
yazdigi programini da oraya ekleyebilir. En kisa zamanda boyle bir seyi
yapmayi dusunuyorum. :) Bunu yaparken haber ekeme kismini da
yapabilirim.

Bu arada sayfanin favicon'u varmi? Bende durbun gozukuyor neden oyle
gozukuyor anlamadim. Ama yoksa onu gnome logosu yapsak iyi olmaz mi?

Son olarak www.gnome-look.org'u da baglar arasina ekleyelim bence.