Ynt: Re: Merhaba!

----- Özgün İleti -----
Kimden : "The Turkish mailing list for GNOME & etc. issues"
Kime : "The Turkish mailing list for GNOME & etc. issues"
Gönderme tarihi : 21/11/2004 1:21
Konu : Re: Merhaba!
burakaraman wrote:

> Ben bu listeye yeni üye oldum. Bende yerelleştirme çalışmalarına
katılmak
>istiyorum. "Nasıl ceviri yapılır" başlıklarını inceledim. Sanırım şimdi
>birisi bana hangi dosyayı cevirmem gerektiğini söyleyecek.
>Mümkünse bir tane "po" dosyasını cevirmek istiyorum.

Merhaba

Öncelikle teşekkürler (web sayfamız nasıldı bu arada?).

Barış Çiçek, tüm çevirmenlerin veritabanını (kim, hangi çevirilerle
ilgileniyor?)
tutuyor. Dolayısıyla kendisi örnek bir dosyayı size gönderecektir. Bu
örnek dosyayı
çevirmenizin ardından yeni çalışmalara devam edebiliriz.

Kolay gelsin.

İyi çalışmalar
Görkem

_____hoş denilebilir bence internet sayfanız fakat yapılan
işlemler hem faydalı hemde
GNOME-Turk ePosta listesi
GNOME-Turk gnome org
http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/gnome-turk

Kariyer İlan Açıldı ! Doğru iş için doğru platformda yerinizi alın!
CV’mi oluşturmak istiyorum!