developar'lar icin

Selamlar,

Calismalarinizi elimden geldigince takip ediyorum ve sizi tebrik ederim,
mail atmamin sebebi gelistiricilere yonelik bi calismanin baslayip
baslamayacagi, baslayacaksa nasil bir yol izlenecek ? bu konuda bilgi
verebilirseniz sevinirim, ben de kendi capimda gnome'nin bazi
bilesenlerinin kullanimi hakkinda elimden geldigince yardim etmeye
hazirim. Baslik biraz "leopar" der gibi oldu ama idare edin, basligi
duzeltmeye u$endim :)

Not: gnome.org.tr olusumu umarim Linux kullanicilari arasinda
gnome/kde/vs. tartismalari yaratmaz, kullanicilar zaten debianci,
mandrakeci, slackware'ci gibi birbirlerini siniflandirmaya baslamisken
birde desktop ayrimina baslanmasi uzucu bir durum olusturur, tabi bu
sadece benim $ahsi tereddutum. Birde sitedeki textbox lar boyuna cok dar
gibi, Konqueror ile bakiyorum,

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net