Re: beklemedeki ceviriler

Selamlar,

Sun, May 09, 2004 at 10:03:14PM +0300 , Baris Cicek :
> Herhalde gozumden kacmis. Gerci hatirliyorum bir mektup. Neyse sorun
> yok.

Tamam.

> Bu arada Uludag projesi icin Turkcelestirme calismasi yapiyor musunuz?

Evet yapıyoruz. Bu konuda Ayşe (Genç) ilk adımları attı. Öncelikle
sorunları belirlemekle başladılar, daha sonra bir yol haritası
çıkartacaklardır sanırım.

Wiki[1] üzerinde bununla ilgili bir[2] iki[2] sayfa var :). Türkçe
Projesi için açılan turkce uludag org tr listesi bu konuları tartışmak
için en iyi başlangıç noktası.

> Yapiyorsaniz kim nerede yapiyor? Cok merak ediyorum. Bir de Uludag Gnome
> tabanli mi olacak KDE mi? KDE olsa gerek.

Her ikisi de olacak tabii.

Ama şöyle bir istatistik vereyim :). Halen projede 6 kişiyiz
(genişlemeye çalışıyoruz), bu altı kişiden 5'i sürekli olarak GNOME
kullanıyor :).

<temennilerim>
Ama umarım KDE (veya diğer masaüstleri)
kullanıcısı/takipcisi/geliştiricisi çalışma arkadaşlarımız da,
destekçilerimiz de artar. İşimiz en temelinde birleştirme (entegrasyon),
bu sırada tüm teknolojileri bilmemiz bunlar için uygun birleştirme
yöntemlerini (teknolojilerini) bulmamız/kullanmamız/geliştirmemiz
gerekiyor.
</temennilerim>

1. http://wiki.uludag.org.tr
2. http://wiki.uludag.org.tr/moin.cgi/T_c3_bcrk_c3_a7e