Re: GNOME 2.6'yi islatma partisi :-)

On Thu, 2004-03-25 at 09:48 +0200, Gurkan Aslan wrote:
> Enver Ping...

Ben dun saat 15:00 sularinda Ferdane'ye gidip etrafa birkac yere A3
fotokopi GNOME 2.6 Party afislerinden yapistirilmasini sagladim ve bize
yer ayrilmasini saglamaya calistim.

Aksam saat 20:05 sularinda meydanda bulustuk birkac kisi, birkac kisi de
dogrudan Ferdane'ye geldi.

Gorkem'in dayanilmaz israrlari uzerine gunun anlam ve ehemmiyetini
aciklayamayan tum zamanlarin en kotu acilis konusmalarindan birini
gerceklestirdim, sonra usuyen arkadaslari kiramayip iceri gectik.

Icerideki muzik kirliliginden ve genis bir grup olusumuzdan dolayi
gruplar olustu ve sohbet bolunmeye basladi. Masalarin orta kisimlarinda
oturan arkadaslar zaman zaman tum ortamlara mudahil oldular.

Kotu haber: fotograf yok. Umm, Ayşe Genç'in telefonundaki birkaç kare
resim çok karanlık değilse belki birşeyler çıkabilir.

Özetle, gel(e)meyenler çok şey kaçırdılar :)
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |