Re: dict.uzem.itu.edu.tr hala calismiyor

Merhabalar....

Sunucunun çalışmama sebebi sanırım daha önce Onur'un da belirttiği
JDict sunucunun sık sık kendi kendine göçmesi..O yüzden mirror yerine
yeni ve sağlam bir sözlük bulmamız sanırım uzun vadede daha çok işimize
yarayacak.

Ben sunucuyu tekrar başlattım.Şu an çalışıyor...

iyi calismalar,
Erhan Ekici