Re: sodipodi

Tamam, frontsite'den gelen dosyalari eklemistim gerci ama onu niye
unutmusum bilmiyorum.

Bu arada arkadaslar bir MyDoom vakamiz daha var saniyorum. Aman dikkat.
Bir de sozluk olayi var. Gecen dict.org'daki server'i cektim ama paketli
haliyle duruyor desem yeri. Bu gun bir bakicam. Sonra Onur sana
yollamayi dusunuyorum. Bakalim isallah bu gun hallederiz.Gerci sanirim
simdi ayakta sistem.

Gnome 2.6'ya da iki hafta gibi bir sure kaldi. Desktop icerisinde bir
kac eksigimiz var. Gec olmadan onlari da halledelim. Sami Onur Zaim'e
ulasabilecek bir arkadas var mi? Ya da Sami oralar da misin?

gnome-applets var bir de. Sami'nin paketleri hallederiz onlar kucuk ama
gnome-applets'in cevirilmesi, kontrol edilmesi zaman alir. Ne durumda
gnome-applets cevirisi? Davut gnomemmeting'i kontrol ettigini soyledi,
sanirim Ercin'de gtkhtml'ye baktigina gere epiphany'e bakiyordur.
Belirgin etksiklerimiz bunlar. Bende metacity'i tamamladim. Bu hafta
sonuna kadar desktop'i bitirelim. Developer-libs ile birlikte 90%+ 'u
cok kolaylikla bulacagi arkadaslar.

Gnome 2.6'dan sonrada KG ve extra'larin cevirimlerini hizlandirmamiz
gerekiyor. Neyse hele bi o gunler gelsinde. :)

Baris.

--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php