Re: Ceviri standartlari

Çarşamba 3 Mart 2004 18:09 sularında, Onur Can ÇAKMAK şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> O salt metin dosyalari hal-i yoluna koymak hic sorun degil gibi. Geri kalan
> dosyalarin işi yoksa UTF-8 olayını ayarlarız veya iso8559-9 olarak
> saklayabiliriz (kimsenin bi itirazi yoksa) sonra da yeni dictd olayına
> başlarız.

Selam,

dictd yazmanıza gerek yok. Zaten var. 2 senedir kendi makinamda kullanıyorum.
Java değil, C ile yazılmış. dict.org'a bakın orada var.

gdict veya kdict ile sunucuya ulaşılabiliyor.
dictd kurmak isterseniz yapılandırma dosyalarını
gönderirim. Örnek olarak kullanırsınız.

Esen kalın,
Nilgün