Re: unknown

02-03-2004 Salı günü saat 18:33 sularında, Gurkan Aslan dedi ki:
> Gereksiz bir saldiri :) bu exe dosyasiyla birlikte bilmeyenler icin
> nasil calistirilacagina dair bir wine dokumani da gonderseymis arkadas
> daha yerinde bir saldiri olurdu :)

Merhabalar,
Bu tip davranışlar genelde protesto amaçlı yapılıyor.
Bu virusu yazan arkadaş bir gün linux sürümünüde yazar kim bilir?

Son zamanlarda yayılan virüsler. Bilgisayarlara zarar verme amacında
değiller. İş gücünü durdurma amaçlılar. İnternet ve Intranet ağlarına
çok büyük zarar veriyorlar.

Türkiye gibi bir ülkede bu tip ağ üzerinde dolaşan e-posta ve network
viruslerine engel olamıyacağız.

5 yıldır bilgisayar hizmeti veriyorum. Benim gördüğüm 100 kişinin
25'inde antivirus yazılımı var. 10 kişi güncelliyor bu yazılımını.

Hala CIH ile uğraşıyoruz.
Böyle giderse Blaster ve benzerlerinden biraz zor kurtuluruz.

Aramızda windows kullananlar var. Ne kadar güvensiz bir işletim sistemi
değil mi?(Bu na sanırım herkes katılıyor.)

Linux 'le bu virüsün yayılma şansı ne?
Hiç yok değilmi?

Yanılıyorsunuz. Bakın bende Beagle ve Netsky.B nin kopyaları var.
Bir veya birden çok haber gurubuna gönderirsem ne olur?

Bu yüzden dikkatli olalım.

Uzattığımın farkındayım!
Ama gnome ve kde posta listelerinin bir antivirus yazılımına ihtiyacı
var!

Ben yinede diyorum ki siz siz olun. Şeytana uymayın.

İyi Çalışmalar
Adem Alp YILDIZ