Fedora yerelleştirme çalışmaları

Merhaba

Halen Fedora'daki yazılımların Türkçeleştirilmesine ilişkin bir çalışma
yapılmıyor. Daha önce Nilgün Belma Bugüner bu konuya bakıyordu, ancak
bıraktığını belirtti. Çevirilerin koordinasyonu için Red Hat'ten bir
liste açmasını istedim. Bahadır Yağan ile birlikte konuya eğileceğiz.

Hedefim bugün veya yarın listenin açılmasını sağlayabilmek. Üye olup
desteklemek isteyen varsa bana özel bir e-posta gönderebilir mi?

İyi çalışmalar
Görkem