Durum Sayfasi Yenilikler

Merhaba;

Durum sayfasinda asagidaki ufak tefek bir kac yenilemeyi yaptim:

1- Yukarida hangi grubun listesi oldugu yazmiyordu ">"dan sonra, onu
duzelttim.
2- Paketlere, "Toplam" sutunu eklendi, artik paketteki toplam dizileri
hesapliyor. (bu GTP'nin sayfasinda yok :)
3- Cevirilmemis dizileri gosteren rakamlari kirmizi yaptim. Gozumuze
carpsin, korkalim diye.
4- Sag alt kosede, dugmeler yuzunden bir bosluk kalmisti. O bosluga da
Genel yuzdelerimizi koydum. Ilk yuzde, essentials icindeki yani
desteklenen dillere girmemizle alakali olan yuzde, diger yuzde ise tum
gnome cevirisinin yuzdesi.
5- Ustte sagda FireFox banneri (daha dogrusu simgesi) koydum. Sayfa en
iyi onunla gorunuyor hemde cok estetikti hosuma gitti. ;)

Simdilik bu kadar.

Bu sayfayi da aslinda, gnotrap'ta veya baska bir yere koyup derli toplu
bir gnome-turk sayfasi yapma fikrim var. Bilmiyorum mumkun mu ama LKD
yardimiyla belki gnome.org.tr alabiliriz ya da gnome.org domaini altinda
www.tr.gnome.org. Gnome 2.6 gecsin bunu da tartismakta fayda oldugunu
dusunuyorum, bir sayfamiz olmadan yeni insanlara ulasmamiz cok zor. Bir
cok insan GTP sayfasina bakiyor, link bulamiyor olabilir.

Bu arada straw (hic dizisi yok :) ve gnome-sharing (34 dizi)
paketlerinin extras'a eklendigini de haber vereyim.

Baris.
--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php