Re: Evolution

Selamlar,

04-02-2004 Çarşamba günü saat 23:22 sularında, Görkem Çetin dedi ki:

> Barış mümkünse Evolution'a devam etsin. Evolution'un çevirisi sadece
> rakamsal istatistiklere girmiyor. Bu paket hala hemen hemen tüm belli
> başlı dağıtımlarla birlikte geliyor ve pek çok kişi tarafından da
> kullanılıyor.

Mektuplarımı yeni yeni okuyabiliyorum, çoook geç cevap için kusura
bakmayın. Çevirilere hiç dokunamadım. Ne zaman başlayabileceğimi de
bilmiyorum. Elimden gelen en kısa zamanda bitirmeye çalışacağım.

iyi çalışmalar,
--
Baris Metin
http://www.metin.org