index ve gnome status

Merhaba;

'index' kelimesi ile ilgili bir onerim var. Bu kelime TBD'nin sozlugunde
'dizin' olarak geciyor. Ancak biliyorsunuz directory kelimesinin
karsiligi da 'dizin'. Dolayisiyla ben bu kelime icin 'indeks'i
kullanmayi dusunuyorum. indeks'de turkce bir kelime, (tdk sozlugune
gore) ve dizin ile es anlamli. 'Find requires an index of files'
cumlesinin 'Bul dosyalarin bir dizinine ihtiyac duyuyor' gibi
cevirilmesi karisiklik yaratacagi icin indeks saniyorum daha uygun.

Biliyorsunuz gnome 2.6'nin cikis tarihine bir aydan az bir sure kaldi.
Bu yuzden bu aralar string freeze doneminede girmemiz uzerine cevirileri
ve ceviri gozden gecirmelerini hizlandirmamiz gerekiyor. Umarim
hassasiyet gostermeye baslariz.

Dipnot, durum sayfasinda bir sorun var. GTP'in durum sayfasinda bu
sorun. O yuzden bizim sayfamiz da calismiyor, bir kac gune kadar
duzelmezse, sadece hangi dosyanin kime ait oldugunun bulundugu bir
listeyi durum sayfasina koyacagim en azindan o bilgileri kullaniriz.

Baris.
--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php