Re: Birkaç hata görüntüsü

On Sun, 2004-12-05 at 10:57 +0200, RÄdvan CAN wrote:
> Herkese selamlar;
>
> Bir sÃre Ãnce ekran gÃrÃntÃlerini aldÄÄÄm Ãeviri hatalarÄnÄ aklÄma
> gelmiÅken listeye geÃeyim dedim.
>
> Ekran gÃrÃntÃlerine aÅaÄÄdaki adreslerden ulaÅabilirsiniz.
>
> http://ridvan.linux-sevenler.org/belgeler/gnome/eg0.png
Bu malesef uzun suredir guncellenmeyen bir programdan kalan ceviri.
2.8'den sonraki surumler icin bu ve buna benzer bir kac tane talihsiz
eski ceviriyi duzelttik. Memprof Extras icinde bulundugu icin simdiye
kadar duzeltilmemis. Ancak bunlarin 2.6'ya kadar bulunuyor olmasi uzucu
hakikaten.

> http://ridvan.linux-sevenler.org/belgeler/gnome/eg1.jpg
> http://ridvan.linux-sevenler.org/belgeler/gnome/eg2.jpg

Bunlari simdi duzeltip cvs'e yolladim. Bu paketler zaten bendeydi.

> En kÄsa sÃrede bulup dÃzeltmek lazÄm...

Cok tesekkurler bildiriler icin.