Re: GNOME 2.8 için yeni modüller

On Wed, 2004-08-18 at 07:23 +0300, GÃrkem Ãetin wrote:
> Merhaba
>
> 'Desktop' bÃlÃmÃne giren ve bu modÃlden ÃÄkan
> paketlerin bir listesi aÅaÄÄda.
>
> Son durum l10n-status.gnome.org adresinde.

Ayni zamanda http://gnome.uzem.itu.edu.tr/durum sayfasinda. Tabi gece
yarisi guncellenecek.

Paketlere gelince. Evolution eklenmis, 4100 kusur dizgi. Ancak su an
3200'lerdeyim yani cok buyuk bir sorun olmayacak. Bunun yaninda
evolution-data-server ve evolution-exchange,evolution-webcal var bunlari
da ben cevirebilirim.

gal, gnome-nettool, gnome-volume-manager, vino sahipsiz. Bunlari
birilerinin ustlenmesi gerekiyor. gtkhtml Erhan Ekici'nin, Gnome-system-
tools Tamer Sezgin'in, eger onlarda devam etmek istemiyorlarsa (ki
sanmiyorum :) o paketleri de cevirmemiz gerekecek.

Bunun disinda gnome-applets-location adinda bir modul var. Bunu da
cevirmek gerekiyor. Gerci bunu daha oncede konustugumuz gibi sadece yer
adlarindan olusan bir liste. Fakat 2693 dizgi ve istatistikler kor
biliyorsunuz, cok dusuyor. Bununla da birisi iligilenirse cok iyi
olacak. Daha once listeye baska bir ceviriden yer isimlerini atilmisti.
O buyuk bir olcude yuku hafifletir saniyorum.