Re: Yeni kelimeler

Merhaba,

On Mon, 2004-08-16 at 11:40 +0300, Baris Cicek wrote:
> Polonya diline (Polish) leh dili deniyor (ya da lehçe). Sozluge buyuk
> harfle (Polish seklinde) aktardigimdan orada karisacagini sanmiyorum. Bu
> arada tek kaldigi icin pek belli olmuyor. Dillerin listesini de ayrica
> koymak lazim. Ama buna bencer bir kac tane daha yaniltici dil adi var.
> Bunlari da eklemek lazim. (mesela dutch -> felemenkçe vs.)

"Polish", aynı zamanda "parlak, cilalı" anlamında da kullanıldığı için,
ayrıca Polonya'da kullanılan dile "Lehçe" dendiğini bilmediğim için
garip gelmişti. Açıklama için teşekkürler.
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/