Re: GNOME-Turk digest, Vol 1 #359 - 3 msgs

Sedat Mavuzer wrote:

>Merhaba, cevaplar icin tesekkurler.. bisey sorucam epiphany de herseyi
>cevirmistim neden cevrilmemis seyler var? bide cevirdiken sonra fuzzy satirlarini
>silmek mi gerekiyor? saygilar

Selamlar;

epiphany dosyası güncellenmiş olabilir o yüzden yeni bölümler
eklenmiştir. Fuzzy kısımları eksik yada hatalı olabilecek çevirileri
yada teknik olarak biçimin uygun olmadığı gösterir(mesela asıl metinde
. (nokta) var ama çeviride yok gibi) eğer böyle birşey varsa düzeltin
derim. Düzeltmeyi yaptıktan sonra KBabel ve Gtranslator bunlardan
otomatik olarak fuzzy i kaldırır. yada bildiğiniz şekilde
kaldırabilirsiniz. Düzeltilmezse  elle kaldırsanız bile o çeviri
muhtemelen yine fuzzy olarak kalacaktır. Bilgilerim dahilinde bunları
söyleyebilirim. Yanlışım var sa düzelten arkadaşlar olacaktır.

iyi çalışmalar

Kolay gelsin....