Re: GNOME i18n: Gönüllüler?

Sat, 25 Oct 2003 12:08:04 -0400 tarihinde
Görkem Çetin <gorkem@bahcesehir.edu.tr>'nin yazdıkları:

> Merhaba
>
> Biraz nefes aldıktan sonra yeniden GNOME çalışmalarına başlayalım
> diyorum. GNOME'un 2.6 sürümüne doğru yeniden çalışma yapmak isteyen
> var mı?
>
> Ben kendi tarafımda CVS'i indirip yenilemelere başlıyorum.
>
> "Birlikte yapalım, ben de el atayım" diyen varsa seve seve yardımcı
> olurum.
>
> İyi çalışmalar
> Görkem

Gnome 2.2 için çevirisini yaptığım epiphany'nin çevirisini
güncelliyorum, appletlerin çevirisinide tamamlarım.

şimdilik bu kadar.

İyi akşamlar, hayırlı Ramazanlar.

--
Erçin EKER
UIN: 8216618

The package said "requires Microsoft Windows 95 or better" - I don't
understand why it doesn't work on my pocket calculator!

PGP signature