From: linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Nilgün
Belma Bugüner
Sent: Monday, October 20, 2003 6:19 AM
To: belgeler-grubu@lists.sourceforge.net;
linux-baslangic@liste.linux.org.tr; linux-network@liste.linux.org.tr
Cc: gnu-tr-u12a@lists.sourceforge.net; GNOME Turk listesi; DebianTurkish
Subject: [linux-baslangic] linux34.belgeler.org

Selam,

(Bu iletiyi birden fazla alanlardan özür dilerim)

Konu başlığı ilginç değil mi?
Bu bir işbirliğinin ismi, yeni yansımızın adresi.
Böylece 4 yansımız oldu.

5. bir yansımız daha oldu. Bunu haber vermek istedim asıl.
Onu da linux34.com yansıladı: CD olarak.

belgeler.org'un içeriği 1 yıl zarfında çok büyüdü.
Öyleki paket olarak bile büyük boyutlara ulaştı,
Güncelleme sorunları oluşmaya başladı.

Önce dizinlere böldük. Dizinleri tek başına oluşturmak
için kodu geliştirdim. Hatta kodu o kadar geliştirdim ki
artık bütünlüğü bozmadan kitap bazında değil, bölüm bazında
bile HTML sayfaları oluşturabiliyoruz.

Böylece wget ile güncelleme yapıldığında sadece
güncellenen kısımlar indirilecekti.

Herşey hazırdı, tam bu sırada CD'niz var mı diyenler oldu.
Demek CD'lik olmuştuk :-)

Erdoğan Bilgici'ye yazdım, işbirliği isteğini
http://linux34.belgeler.org
yansısı ile sanırım oldukça iyi ifade etti.
(Henüz yansı kendini ana siteden yüklemedi,
sanırım yarın o da gerçekleşecek.)

http://www.linux34.com 'dan artık belgeler.org CD'sini
diğer Linux CD'leri gibi sipariş verebileceksiniz.

Gönlümüzde, belgeler.org CD'sini değil,
bir gün belgeler.org CD'lerini duyurmak yatıyor.

(Bu iletiyi birden fazla alanlardan özür dilerim)

Esen kalın,
Nilgün

---
Bu listeden cikmak icin