gvim

Selam,

vim, xterm'de doğrudan UTF-8 destekli açılıyor.
Gayet güzel Türkçe karakterler yazılıp silinebiliyor.
Bu iyi bazan sf'a bağlıyken kod hata verdiğinde metni
düzenlemem gerekiyor. Makinamda düzeltip önce cvs'ye
ordan da web dizinine almak bir sürü iş. Vi bu noktada
işime yarayacak. Ancak bir de gvim'e bakayım dedim:

gvim'i çalıştırdım, dosyayı açtım. Türkçe karakterleri
ISO kipteki açılımları ile gösteriyor.
--cmd 'set encoding=UTF-8' ile başlattım, dosyayı açtım, olmadı.
Seçeneksiz başlatıp :set encoding=UTF-8 komutunu verip
dosyayı açtım yine bir faydası olmadı.
Dosyayı açtım sonra :set encoding=UTF-8 komutunu verdim,
ISO kipli gösterimi bir kademe daha genişletti :)))

gvim ile UTF-8 kodlu bir metin nasıl düzenlenir?
(6.1 sürümü var - 24.03.2003 tarihli)
Sadece meraktan soruyorum, kullanacağımdan değil,
SSS'a bir girdi olabilir. Belki iyi tarafıma denk gelir
po dosyasını çeviriveririm. :)

Esen kalın,
Nilgün