Re: Yardim?

Cumartesi 5 Temmuz 2003 00:08 sularında, Fatih Demir şunları yazmıştı:
> Bende vardir :-) mplayerplugin'i yüklüdür ve plugger'e de gerek kalmiyor
> mplayer islemleri calistiktan sonra, fakat yayinonline.com ile hicbirsey
> bir türlü calismiyor :-/ Fikir sahibi var midir, her zaman sorun oluyor
> bu site bana...

Bu tür siteler genellikle sadece tek player ile çalışır. O da genelde
windows media player'dır. Bazan Real Player ile çalışanlar da oluyor.
mplayer çok taze (1.0 bile değil), yakında onu da kullananlar çıkar herhalde ama
mplayer sunucu olarak çalışıyor mu bilemiyorum. Media Player'ın özel
sunucu paketi var bu işler için, hatta canlı yayın bile yapılabiliyor :-)
Linux'da bu işler nasıl oluyor bilmiyorum, ama fi tarihinde Media Player
sunucusu kurup çalıştırmıştım.

Film ya da ses dosyası indirilebiliyorsa indirip izle derim.

Esen kalın,
Nilgün