Re: gimp-print ve xchat

Cuma 31 Ocak 2003 00:59 sularında, Fatih Demir şunları yazmıştı:
> Tercüme stilini ve yolunu anlatti Nilgün simdi :-) Amma dosyalarin niye
> GNU'ya gecis süreci icinde de tasindiklarini anlayamadim hala daha....

Bundan bir süre önce gnome-i18n listesinde telif hakkı ile ilgili
bir tartışma vardı. Po dosyalarının başlıklarındaki telif hakkı
ile ilgili kısma adını yazacak tercümanın FSF'de feragatnamesi
olması gerekli. Tartışmaya sonlandıran iletiyi ben yazmıştım. :-)
Bunun sağlandığı tek yer de TP. Başka nedeni olduğunu sanmıyorum.

Esen kalın,
Nilgün