Tercume sayfalari + po dosyasi nereden alinir?! (Linkler)

Merhabalar,

son zamanda bazi yeni tim üyelerimiz oldugu icin ve belki eski üyelerin ilgisini ceker diye:

GNOME 2.1 icin po dosyalarimizin siralandigi bu sayfa vardir: http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.1-core/tr.html
Buradan alinip, dosya düzenlenip, baan gönderilip, is tamamlanmis olir, yani islem süreci cok uzun degildir :-)

Bu ana paketlerin yani sira cok önemli olan paketlerin listesi de var - bu uygulamalarin po dosyalari http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.1-fifth-toe/tr.html sayfasindan temin edilebilir.

Bir de http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.1-extras/tr.html sayfasinda önemli, amma eklenti paketler vardir.

Buralardaki po dosyalari en yeni haliyle oralardadirlar, yani oradan alinip, tercüme edilip / tercüme yenileyip bana gönderirseniz, tercüme islemi olmus oluyor. Daha fazla CVS vs. ile ugrasmaniza gerek yok, bu isleri ben hallediyorum.

Daha fazla sorunlar olursa, bana sormaktan cekinmeyin...