Re: Re[2]: Yardım edecek kişiler aranıyor ...

drakfw , urpmi ,rpmdrake ve xmms  senin
en kisa surede halledersen sevinirim.
[ sen dosyalari bana yolla ben herhangi bir karakter sorunu olup olmadigini
kontrol ettikten sonra yollarim.
UTF-8 dil kodlamasi kullaniliyor win altinda ceviri yapmayi dusunuyorsan
kesinlikle o poedit cinsinden bir uygulama kullan .
dosyalari www.linux-mandrake.com/l10n/tr.php3 adresinden % sine tiklayarak
indirebilirsin.

Saygilarimla
Ö.F. USTA