Re: Ynt: [kde-i18n-tr] Valla Yazik ne diyeyim. Lutfen okuyun.

Selamlar
O anki sinirimi tahmin etmissindir ama yinede bu senin yazdiklarinina  tam
olarak destek veremiyorum. Bir denetim kurulu yerine cevirmenler arasinda
soyle bir sistem oturtabiliriz. Paketin ilk cevirisini yapan [veya paketin
sorumlusu] haricinde birisi ceviri yaparsa paket, paketten sorumlu kisiye
kontrol amaci ile yollanir o eski cevirmen ceviriyiyi onaylarsa cvs 'e
islenir. Bu sistem debian linuxta dokumantasyon kisminda kullaniliyor. Bunun
avantaji buyuk ama dezavantajlarida mevcut ve en önemli dezavantaji zaman
kaybi.

Listedeki diger arkadaslarin dusuncelerini belirtmelerini istiyorum.

Saygilarimla
Ömer Fadıl USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later

>From: "Tulkas" <bbolat@yildiz.edu.tr>
>To: <kde-i18n-tr@mail.kde.org>
>Subject: Ynt: [kde-i18n-tr] Valla Yazik ne diyeyim. Lutfen okuyun.
>Date: Mon, 17 Feb 2003 11:22:44 +0200
>
>selam omer,
>bu tur sorunlarin cikacagini biliyordum ta en basinda. o tarihlerde linux
>listesinde, dernek listesinde filan tartisirken bir kontrol mekanizmasinin
>olmasi gerektigini, gazetecilikte tashih denen kurumun bu ise yaradigini
>anlatmaya calistigimda hic beklemedigim kisilerden beklemedigim tepkiler
> [...]

Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963