Re: Yenilenmis tercuemeler - buguenkue CVS log..

Fatih Demir yazmış:
> Hmm, bu dosyayi bana su ana kadar kimse göndermemisti :-/ Amma simdi
> CVS'e cimitledim dosyayi, tesekkürler ikinize/Arman'a (haäa?!).
>
> Simdi cok daha yüksek bir tercüme oranina ulasmis sayiliriz herhalde :-)

Bunuda alabilirsin. ( Kısagünün bereketi )

libbonoboui.HEAD.tr.po
http://erkan.geleceklinux.org/po/libbonoboui.HEAD.tr.po

@Görkem
bilmiyorum gönderdimmi sana bu paketi.
Gönderdimse sorry.

İyi güzelde bir çok paketin içinde hala tr.po/tr.gmo  dosyalarını
olmayışı biraz beni yoruyor. Her paket için extra/ilave iş hazırlamak
masraflı oluyor. Ayrıca zaman kaybı..:-)

İnşallah bundan sonraki kaynak kodlarının içinde yerimizi alırız.

erkaN