Re: Araniyor: Yeni paketlerin tercuemanlari GNOME 2.2 extra paketleri icin...

Selamlar
popup menü sadece sağ tıklama ile açılan menüler değil araç çubuğundaki
menülere de verilen isimdir. Genel olarak tıklandığında bir menü şeklinde
yeni seçenekler doğuran[oluşturan] menülerlerin genel adıdır.
zaten birden geliveren menü manasını alsın diye popup adını almıştır.
Fare menüsü  (bilemiyorum olabilir aslında)
Hızlı menü (bence hoş )
veya
benzeri birşey olabilir

Saygılarımla
Ömer Fadıl USTA
MandrakeSoft i18n Koordinatörü

>Genelde yüzer gezer, fare okunun altında sağ tıklama ile açılan
>menülere popup denir. "Fare menüsü" de bunu iyi ifade eder.
>
>Esen kalın, Nilgün

The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*