Yardimci Olmak isteyen var mi?

Selamlar

Mandrake Linux için çeviri çalışmaları için yardıma ihtiyacım var acaba bana yardımcı olabilecek arkadaşlar mevcut mu ?

Şu sıralar Tr karakter meselesi ile tam olarak kafayı bozmuş durumdayım nasipse Mdk da bundan sonra hiçbir tr sorunu yaşanmayacak. Zaten X altında böyle bir sorun yoktu. Konsolda ise yazdığım TurkScript ile sorunlar giderilebiliyordu. Ama mevcut sorunları kaynağından düzeltmeye çalışıyorum şu aralar. Mdk içinde yeni bir tr sorunu daha buldum bunu en kısa sürede önce TurkScript'e sonra gerekli yerlerde düzeltmeler yaparak gidereceğim.

Dosyaların son durumu aşağıda mevcut. İlgilenen arkadaş varsa bana mail atsın. Beta3 çıktı fazla bir vakit yok önümüzde.
Modül Tercüme edilmiş Tam tutmayan Tercüme edilmemiş %
drakcronat 54 metin - - 100%
initscripts 814 metin 6 metin 1 metin 99%
krootwarning 11 metin - - 100%
mdkonline 41 metin 18 metin - 69%
menu-messages 1408 metin - 234 metin 85%
menudrake 101 metin - - 100%
moneydrake 17 metin - - 100%
rfbdrake 29 metin - 2 metin 93%
rpmdrake 191 metin 1 metin 1 metin 98%
urpmi 154 metin 20 metin 26 metin 77%
userdrake 130 metin - - 100%
DrakX 2177 metin 136 metin 145 metin 88%
drakconf 68 metin 3 metin 59 metin 52%
drakfw 332 metin 13 metin 12 metin 92%
draksync 202 metin - - 100%
drakwizard 366 metin 14 metin 9 metin 94%
grpmi 89 metin 1 metin 2 metin 96%
gtk+mdk 65 metin 1 metin 10 metin 85%
example 20 metin - - 100%
imlib 53 metin - - 100%
usermode 77 metin 2 metin 6 metin 90%
xmms 935 metin - 11 metin 98%
Toplam 7334 215 518 90%

__USTA__

omer_fad@hotmail.com
icq# 10254358
See You Later

MSN 8 helps ELIMINATE E-MAIL VIRUSES. Get 2 months FREE*.