Re: Cakisma olayi, liste adresi/arsivleri ve bilgilendirmecik.

On Wed, 2003-02-05 at 06:10, Alper Ersoy wrote:
Fatih Demir:
> Amma GIMP vs. gibi paketlere bakabilirsiniz tabii ki isterseniz ;-)

GIMP benim.  O yuzden baska paketler varsa, ozellikle %0 gozuken
paketler varsa, paket arayisindaki cevirmenleri onlara yonlendirir
misin? ;)

(Bu ileti elime az once ulasti, halbuki bundan 2 gun sonrasi tarihli
iletiler daha once gelmisti.)

Hmm, 2 gün sorunlari olmamasi gerekiyor aslen, bana her ileti aninda geliyor gibi, amma olsun, sorunlu bir medyadir ePosta/elmek iste ;-)

GIMP'i sana birakiyoruz tabii ki, ondan dolayi bir gün daha zaman verdim sana iste ve tam uydu, dimmi? :-) Cevabin o ekstra cevaplik günde geldi sabahleyin :-)

Cevirmenleri yeni %0 paketlere vermekte de haklisin, simdi yakinda onla alakali bir elmek gönderecegim listeye...