[Linux] Re: yazici neden renkli yazmaz

 Merhabalar=20

 Driver problemi gibi gorunuyor=20
 sanki ama emin degilim=20
=20
 Bizim buradada hp laser jet 5 si var
 linux ta 5si HP laserjet olarak kuruyorum yazilar silik cikiyo
 ama windowsta 5si mx/ps olarak kurunca anca duzgun=20
 cikariyo ciktilari=20
=20
 kolay gelsin=20

 - Vasfi UYSAL

On Sat, 30 Mar 2002, Feramus wrote:

> Date: Sat, 30 Mar 2002 17:23:29 +0200
> From: Feramus <cferamus@yahoo.com>
> To: linux@linux.org.tr
> Subject: [Linux] yazici neden renkli yazmaz
>=20
> sistem suse 7.3
> yazici hp640c
>=20
> sisteme yaziciyi tanittim. (kendisi buldu, bana sadece ileri demek kaldi)=
 test sayfalarini da internet sayfalarinida renkli yazmiyor. gri tonlama il=
e yaziyor. (yazdirirkrn renkli yazmasini soyleyen radyo butonunu veya check=
box u da isaretledim ama yinede siyah beyaz yaz=FDyor. ayn=FD yaz=FDc=FD wi=
n98 de renkli yaziyor) acaba sorun ne olabilir.