Re: Evolution

Rica ederim, Evolution'u denemeye deger, gerci de säper bir ePosta ve Takvim uygulamasidir. Tercüme isine o anda el atan herkese tesekkürlerim (ben Türkce yüzey kullanmiyorum, amma o tercüme niyetine sahip olduklari icin tesekkür etmek istedim).

Ahja, tercüme olayi... satir yazmaktan bile korkuyorum, amma gönüllü birseyi tercüme etmek isteyen amma uygunsuzluklardan dolayi simdiye dek istegini yerine getiremeyen simdi cevap verebilir.