From: Onur Yalazı <onuryalazi@mersin.edu.tr>
To: kabalak@gtranslator.org
Subject: gedit 2.0.2 po dosyası sorunu
Date: 21 Nov 2002 05:18:57 +0200

Merhaba,
gnome gtp sitesinde ve gedit-2.0.2.i386.src (redhat 8.0) dosyasında da
kullanılan tr.po dosyası aslında Tamil dilinin dosyası.
Bu yüzden gedit kullanılamaz durumda. İlgileneceğinizi umuyorum. Ayrıca
bu program %60 civarında bir oranda Türkçeleştirilmiş görülüyor.

İlginiz ve emeğiniz için teşekkürler.
--
[XMMS] Playing: Disturbed-Shout 2000 (128 kbps, 44100 hz, 2 channels)...
    (Elapsed Time: 03:56.23)

Listened to by Fatih Demir (kabalak@gtranslator.org, Mobile phone: +49
174 9787080)