Yerellestirmenin Onemi!

Selamlar
Arkadaslar su kritik sinirdan gelin birlikte siyrilalim.
Lütfen günde en az bir 10 15 dakikanizi yerellestirme calismalarina ayirin.

Gerek GNOME gerekse KDE elimizde bulunan kozlardir.
Türk toplumuna linuxu begendirebilmenin temel taslarindan biri onlara kendi
lisanlarinda bir
isletim sistemi ile yaklasmak oldugunu dusunuyorum. ( fazla mi nutka benzedi
:-=) )

Örnekleri aciktir bugün bir suse 8.0 bir redhat 7.3 e bazi newbie lerin agzi
bir karis acik bakmalarinin birinci sebebi tr karakter sorununun bir cozume
ulasmis olmasi ve bizlerin cevirileri sayesinde gayet cana yakin bir türkce
ile karsilasmalarinin neden oldugunu dusunuyorum.

Hepinizi Yerellestirme calismalarinda gonullu olmaya cagiriyorum...

Saygilarimla
Omer F. USTA
MandrakeSoft i18n Ceviri Grup Koordinatorü

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com
                                    icq#   10254358
                                     See You Later