Re: Evolution katliami...

On Tue, 2002-04-30 at 08:25, Cetin, Gorkem wrote:
On 28 Apr 2002, Fatih Demir wrote:
> Sikayetci niye cikmadi simdiye dek yoksa sorun benim sistemimdeki bir
> eksik ayar midir?

Sorun Evolution'da. Evolution'un UTF8 destegi "scheiBe" .. :)

Hehe, kim söyler öyle laflari burada, tsts, Görkem, Görkem :D
Ne yazik ki biz de halledemedik. Eger duzeltebilecek olan varsa ben de
dinlemek isterim.

Maalessef ben de bu konuda o kadar bilgi sahibi degilim, zira öyle derine dalacak zamanim yok bu konu icin... Amma Evolution Türkce altinda kullanilamaz gibi, amma bunun kökü tercümelerin birisinde sakli gibimine geliyor, amma hangisinde bilmiyorum.. Hmmm... Bakalim zaman ne gösterecek (-> Evolution'un GNOME 2.0 portunu düsünerek :))...
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>