Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL:22-30.7. ;-)

On Sat, 2002-06-15 at 12:24, Cetin, Gorkem wrote:
> En son Almanya'dan Turkiye'ye ithal edilen 60 devekusu yolda rotten.com
> gibi oldu. O nedenle bence sadece simdilik seyretmekle yetinin. Malum,
> nazik hayvanlar. Adlari pek cagristirmasa da...

Tabii tabii, ya saka yapmistim :-) Alip, bir deve kusunu cantaya koymak
benim biyolojik etigimle zaten celiski yaratir. Seyredip, bir icabina
bakariz (hm, bildigim kadar bayagica buyuk olmalari gerekirdi; senin
oradaki deve kuslar normal cinsten midir yoksa baska bir tuzeklenmis tur
mudur?).

> Gorkem (kirmizi beyaz)

Heh, ben de gidip bir buyukce Turkiye bayragi almam gerekiyor gibi --
oyle ufak mufak bayrak dolu etrafta amma buyukce bir bayrak gerek gibi;
Guneykoreli arkadas her mac gunu bayrakla gelmeye basladi ve maclarda
hep basarili olmaya basladilar.. heh, alakasi yok tabiii birbiriyle amma
batil bir guvence yaratiyor gibi ;-)
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>