Re: Eyvah, kabalak Turkiye'ye ziyaret/tatil icin geliyor! OHAL:22-30.7. ;-)

On Fri, 2002-06-14 at 08:15, Cetin, Gorkem wrote:
> Bence dusunmelisin bunu Fatih.
> Koprulu kanyon kacmaz, kacmamali. Alamanyalardan kalk gel, sonra koprulu
> kanyonda rafting yapma. Olacak, akil alacak sey degil.

Heh, oyle mi? Bir bakalim, aklimiz alir mi almaz bu konuyu :-) Koprulu
kanyon dedigin mekan Nilgun'un belirttigi gibi Antalya'daymis Gorkem,
heh; yine de Antalyali kimse ortada yok gibimine ;-)

> Belki ben de gelirim. Hem Nilgun'un bana bir davet borcu var.

Ohoh, "trio infernale de la Turkish i18n world" bulusmus olur ;-D
--
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@gtranslator.org ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@ix.urz.uni-heidelberg.de ])>