Sizlerin yardimina ihtiyacim var...

Selamlar
MandrakeSoft hepinizin bildigi gibi 9.0 surumunun beta 1 surumunu duyurdu.
Su anda TR ceviri yuzdesi %94.
Sizlerin yardimi ile rahatlikla %100 yapilabilir. Su anda toplam
sadece 180 Stringlik bir eksiklik var.
Dosya isteyen olursa benimle irtibata gecebilir...
ilgililere duyrulur :-)

Not: Su anda elimde hicbir linux yuklu makine yok. Bu nedenle fazla yardimci
olamiyorum.(cafeden nete baglaniyorum). Cafeye yukledigim suse
ag'i gormez oldu nedenini cozemedim.

Not2: Pablo adindaki mdk icerisinde kullanilacak yeni tr dosyalarini
yolladi. bu dosyalari denemek icin bir mdk yuklu sisteme ihtiyacim
olacak... ( bunu bana bir arkadas saglayabilirmi ? yani istte
net cafesi olan ve 1 makinede mdk linux 8.2 kurulu olan var mi ?
Hic olmazsa gorkem abi yanina damlayip orda bir makineye mdk kurduracam:-=)
)

Not3: Elime bir vektorlinux gecti buda tr problemleri varmis.
yine bir makine bulup test merkezi haline getirmeliyim.
demek istedigim aramizda netcafesi olan ve 1 makineyi bana ugrasmak
icin birakabilecek olan var mi ?

Not4: Turk isimli yamasetinin gelistirilmesine yeniden el atmayi
dusunuyorum.  Tester olarak gorev almak isteyen veya kod yazarak
yardim etmek isteyen olur mu ? ( su an sadece farkli linux dagitimlarin
da deneme konusu var. slackware ve diger dagitimlarda henuz denenmedi
mesela ... )

Not5: Notlarin hepsi bu kadar :-))

                                       __USTA__
                                 omer_fad@hotmail.com