Re: Bombermaze

> Ya da sadece 'bombaci'? Oyunun orjinalinin adinin Bomberman oldugunu
> dusunursek bombaci fena degil gibi hm? Bombalabirent (bomba-labirent /
> bombala-birent). Bomlabirent? Bombamagara. Bombacilar
> Magarasi/Labirenti.

Bombacı bana da uygun geldi.. Önce "Arkanda bomba var" diye garip
bir şeyler uydurayım dedim. Ama gerçekten bu oyunun müptelası olanlar
"Arkanda bomba var" dan ne demek istediğimi anlayabilirler.

Osmanlı İmparatorluğu zamanında tünel kazıp bomba yerleştirenlere
lağımcı mı deniyordu? Biz de öyle mi desek? :-)) (şaka, şaka.. ciddiye
almayın sakın)

> Dynablaster => Dinazorpatlatici? Dinobomba. Dinopatlat. Dinoportlet?

:)))))

--
Görkem