Re: Web sitesi

Perşembe 03 Ocak 2002 01:27 tarihinde , Alper Ersoy şunları yazmıştı:
¦[ Merhaba,
¦[
¦[ Izlemeyi dusundugum yolu not aldim, yolluyorum, ve gorus bekliyorum.
¦[ Gereksiz yerleri zimparalayip eksik noktalari tamamlarsaniz sevinirim.

Bir web sitesini xml ile yazmak....
Sözlük kolaydı da web işi bayağı karışık, her sayfa kendine özgü
olacaktır büyük ihtimalle, neyse deneriz, tecrübe olur en azından.
İçerik konusunda KBabel tarafını alırım. xml/xsl konusunda Alper'le
anlaşırız nasılsa :-)

Esen kalın,
Nilgün